Гарантійні зобов'язання

Ми Авторизований інтернет-магазин; не виконуємо функції Представництва і Сервісного центру (до Сервісного центру відношення не маємо).

Звʼязок з нашим менеджером в представництві маємо лише по відвантаженням на наш інтернет-магазин (запит з номером відвантаження; якщо відвантаження було не на наш інтернет-магазин, запит не буде прийнято).

Гарантійні зобовʼязання (гарантійний строк) і Гарантійне обслуговування - забеспечує виробник за допомогою Сервісного центру.

Запчастини і комплектуючі - доступні тільки Сервісному центру.

...

Детальну інформацію про гарантійне обслуговування Ви зможете знайти за адресою: http://ua.imprese.eu.com/servis

Контактний номер сервісного центру: +38 067 518 8123

Телеграм бот: https://t.me/anteyservicecenter_bot

Пошта сервісного центру: service@imprese.eu.com, service2@antey.com.ua

Сервісний центр розглядає запити протягом 3х робочих діб.


Повернення товару

Згідно «Закону  про захист прав споживачів» ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня покупки.

Ви можете повернути товар, якщо:

 товар не включений до категорії товарів, що не підлягають поверненню;
 товар немає слідів використання, складання, установки;
 збережено цілісність упаковки, пломб, ярликів, стікерів, етикеток;
 збережено документ, що підтверджує купівлю та гарантійний талон;
 збережено повну комплектацію товару, якщо товар купувався в комплекті з кількох частин – повернутий має бути весь комплект;
 якщо товар купувався з подарунком – подарунок також має бути повернений або його вартість буде віднято від суми повернених коштів;
 заповнено бланк Заяви на повернення товару.

Рішення про повернення буде прийнято після перевірки всіх умов повернення товару.

В окремих випадках рішення про повернення може бути прийняте тільки після експертизи товару в умовах авторизованого сервісного центру. Експертиза товару проводиться за згодою покупця і може тривати до 3 днів. Якщо результати експертизи вказують на те, що умов повернення товару не дотримано – Покупець має компенсувати вартість експертизи.

Вартість доставки при поверненні товару

Повернення товару належної якості провадиться за рахунок Покупця.
Якщо ви помилково отримали не той товар, який замовляли, або ключові характеристики товару не відповідають заявленим на сайті – ми компенсуємо вартість відправлення цього повернення.

Якщо буде прийнято рішення, що товар не підлягає поверненню – його буде відправлено назад Покупцеві за його рахунок.

Як повернути товар

  1. Перевірте, чи товар підлягає поверненню і чи виконуються всі умови повернення товару.
  2. Заповніть бланк Заяви на повернення товару – усі поля мають бути розбірливо заповнені.
  3. Упакуйте товар разом із Заявою на повернення.
  4. Поверніть товар службою доставки "Нова пошта".

Повернення оплати

Рішення про повернення приймається безпосередньо при отриманні нами товару або в строк до 3 днів, якщо потрібна додаткова експертиза.
Повернення вартості товару проводиться у строк до 7 днів тим же способом, яким було здійснено оплату за товар.